Pentu tulee meille lauantaina ! :D 

 

Olen ostanut jo 2 pantaa, 2 hihnaa, juoma- ja ruokakupin, leluja, RUOKAAA, harjoja yms. kaikkea mitä uusi pentu tarvitsee ! :D Pentu joka tulee meille on herra nimeltä Simba ja hän on collie.  muokkaan tätä postausta heti kun olen ottanut hihnoista ja leluista ja kaikesta kuvia ! Meidän toinen koira on Timi joka on kleinspitz. Herra on 6 vuotias ja päätimme nyt hommata hänelle kaverin jota olemme jo kauvan harkinnut :)  Suursiivous talossa on jo tehty, mutta vieläkin on paljon siivoamista ennen kuin pentu tulee. Pentu tulee nukkumaan öisin minun huoneessani ja päivisin kun emme ole kotona niin  hän on kylpyhuoneessa/kodinhoitohuoneessa niin kauan kunnes oppii sisäsiistiksi. Ei hänen tarvitse kauaa olla siellä päivisin, kun meidän perheen lapset ( minä ja siskoni laura) olemme koulussa. Tosin minä tulen aina ensimmäiseksi kotiin niin saan siivota koirani jätökset niin kauan kunnes kesäloma alkaa ! Ja siihen ei ole enää kauaa aikaa !  Voisin laittaa Timistäkin kuvan tähän postaukseen, mutta taidan tehdä sen samalla kun laitan kuvia pennun tavaroista.